اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 3350

پیوند ها

سمینار اعتماد به نفس در 5 ثانیه


سمینار اعتماد به نفس در 5 ثانیه

اشتباه رایج بسیاری از افراد این است که فکر می‌کنند اعتماد به نفس به شخصیت ربط دارد. اعتماد به نفس صرفاً به این معناست که شما به خودتان، ایده‌های‌تان و توانایی‌های‌تان ایمان دارید. هر کسی می‌تواند یاد بگیرد که اعتماد به نفس بیش‎تری داشته باشد. اعتماد به نفس جزو ویژگی‌های شخصیتی نیست، بلکه یک مهارت است.

 

شاید شما یک شخص برون‌گرا باشید و زیاد حرف بزنید؛ اما این به معنای بالا بودن اعتماد به نفس شما نیست. ممکن است پُرحرف‌ترین شخص اتاق، در واقع متزلزل‌ترین فرد باشد و نسبت به خودش، ایده‌هایش و توانایی‌هایش احساس ناامنی کند. در نقطه مقابل ساکت‌ترین فردی که شما می‌شناسید، ممکن است بالاترین اعتماد به نفس را داشته باشد و نسبت به تمام توانایی ها و ایده های خود اطمینان کامل داشته باشد. اعتماد به نفس در اثر استفاده از شجاعت روزمره ایجاد می‌شود. انجام کارهایی که برای‎تان ترسناک هستند، در عمل اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. اگر شجاعت عمل کردن را داشته باشید، اعتماد به نفس نیز خود به خود به دنبال آن می‌آید. اعتماد به نفس در اثر باور به توانایی‌های شخصی ایجاد می‌شود.

 

مل رابینز در این سمینار چهار دام را معرفی می کند که باعث ایجاد عدم اعتماد به نفس در ما می شوند و باعث ناکامی ما در مسیر دستیابی به اهدافمان می شوند. همچنین مل رابینز در این سمینار راهکارهای فوق العاده‌ای به منظور افزایش اعتماد به نفس ارائه می دهد. شما را به تماشای این سمینار ارزشمند دعوت می کنیم.


مبلغ قابل پرداخت 30,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 174

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما