اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 3353

پیوند ها

راهکارهای عملی برای غنی شدن ذهن


انسان ها برای چیزهایی که می خواهند، نیازها و خواسته های مطلوبشان طراحی شده اند و با طراحی و برنامه ریزی می توانند به خواسته هایشان برسند، در غیر این صورت زندگی بی هدف می شود. با این وجود اکثر ما از این حقیقت آگاهی نداریم، و در تشخیص فرصت ها یی که در هر لحظه زندگیمان وجود دارد شکست می خوریم، کاری که ما باید انجام دهیم، گوش دادن به خودمان و افکار قدرتمند خودمان است که به ما چگونگی انجام کارها را نشان می دهد.

برای شروع مراحل زیر را انجام دهید

مرحله اول

آرزوهایتان را بشناسید، این اولین چیزی است که باید ازآن آگاهی داشته باشید، به آرزوهایتان گوش دهید و هدفتان در زندگی رسیدن به همان آرزوها باشد، مهم نیست که یک آرزوی بزرگ در ابتدا چه قدر غیر ممکن به نظر بیاید، باید احساس شما به آرزوی شما متصل باشد.

 

مرحله دوم

تصویر واضحی از رویاهایتان داشته باشید، همه چیزهایی که آرزویتان رسیدن به آنهاست را بنویسید، انجام این مرحله بسیار ضروری است، اگر شما آنها را یادداشت نکنید، ذهن شما در مسیر دستیابی به نتایج تغییر مسیر می دهد، و این خطرناک است، اگر شما درباره تحقق رویاهایتان مطمئن باشید و به این فکر کنید که هیچ وقت طرز فکرتان عوض نمی شود، شما می توانید این مرحله را پشت سر بگذارید.

 

 

مرحله سوم

آنها را هرروز برای حداقل دوبار با خود تکرار کنید(هنگامی که از خواب بیدار می شوید و هنگامی که شروع به استراحت می کنید). وقتی که آنها رامی خوانید و مرور می کنید حتما تجسمشان کنید، تصویر واضح ذهنی از زندگی ای که می خواهید داشته باشید بسازید. اجازه دهید ذهن و رویاهای شما باهم ترکیب شوند، احساس شادی و لذت از چیزهایی که آرزوی داشتنشان را دارید.

مرحله چهارم

سپاسگزار باشید

از همه چیزهایی که تا الان داشته اید و در آینده به دست خواهید آورد سپاسگزار باشید، این مرحله مهم ترین مرحله می باشد، هربار که شما شروع به شکرگزاری برای چیزهایی که تاکنون داشته اید می کنید، ذهن شما عامل بالقوه را تشخیص خواهد داد و راهی را پیدا خواهد کرد تا از آن برای ساختن آینده استفاده کنید، سپاسگزاری برای شما پلی بین واقعیت کنونی و واقعیت آینده می سازد.

 

 

مرحله پنجم

نگاهی به مرحله اول، در این نقطه، ذهن شما شروع می کند به ترسیدن، ترسیدن از این که چگونه به آرزوهای آینده می رسم. وقتی این اتفاق می افتد، روی باورهایتان کار کنید، به خودتان اعتقاد پیدا کنید، مردد نباشید، موانع ممکن است راه را به شما نشان دهند، اما شما باید اعتقاد داشته باشید که بی تردید توانایی گذر از موانع را دارید.

مرحله ششم

برای چیزهایی که در زندگی می خواهید محکم بایستید.

برای به دست آوردن هرچیزی که در زندگی می خواهید، باید به خودتان نگاه کنید و علایقتون را به صفات و وجودتان گره بزنید، اهدافتان را مشخص کنید. همین حالا بر روی آنها تمرکز کنید نه فردا، شما با انرژی ها ی مثبت بیشتری در زندگی مر تبط می شوید، و مهم تر این که چیزهای جدیدی به زندگی شما وارد می شوند.

مرحله هفتم

به دست آوردن چیزهایی که می خواهید فقط یک جنس یا کالا نیست، بلکه می تواند رفتارهای جدید یا کنار گذاشتن رفتارهای گذشته باشد، تغییر شیوه زندگی

مرحله هشتم

از خودتان تجلیل کنید

وقتی که شما در مسیر آرزهایتان هستید، باید برای موفقیت های کوچکتان نیز به خودتان پاداش بدهید، از خودتان تشکر کنید و سپاسگزار باشید که در مسیر رسیدن به آرزو ها و اهدافتان عالی و بی نظیر هستید.

 

 

 

 

 

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 91

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما